بارسلون اسپانيا

مجله گردشگري و سفر

بارسلون اسپانيا

۹۸ بازديد

شهر مادريد و بارسلون به عنوان دو شهر مهم و توريستي كشور اسپانيا شناخته مي شوند. البته بيشتر مردم دنيا اين دو شهر زيبا را به واسطه دو باشگاه مهم آن يعني باشگاه فوتبال بارسلون و رئال مادريد به خاطر مي آورند. در اين فرصت قصد داريم تا شما را كمي با شهر بارسلون و زيبايي هايش آشنا كنيم.

بارسلون اسپانيا

بارسلون يكي از شهرهاي ساحلي و مستقل كشور اسپانيا مي باشد. شهري كه در ساحل درياي مديترانه قرار دارد و در شمار بزرگترين بنادر اروپايي نيز شناخته مي شود. اين شهر توسط قوم خودمختار كاتالونيا اداره مي شود.

اختلاف ساعت بارسلون تا تهران حدود ۲ ساعت مي باشد. اين يعني اگر در تهران ساعت ۸ صبح باشد در شهر بارسلون ساعت ۶ صبح است و تازه به آغاز روز نزديك مي شوند. بيشتر گردشگران دنيا براي سفر به اسپانيا و شهر هاي مادريد و بارسلون مي توانند در ماه هاي مي و اكتبر تور مسافرتي خود را انتخاب كند. پيشنهاد مي‌كنيم براي بازديد از بارسلون زمان كافي اختصاص دهيد، چون اين شهر زيبايي هاي فراواني دارد. در حقيقت اگر بخواهيم يك راهنمايي بسيار كاربردي به شما مسافران عزيز داشته باشيم بايد بدانيد كه شهر بارسلون از محله هاي مختلفي تشكيل مي شود، كه هر كدام از محله ها سبك معماري خاص خود را دارند. صحبت از معماري شد و در واقع آنچه كه بايد بگوييم اين است كه مهم ترين جذابيت شهر بارسلون نوع معماري قديمي و غريب و جالب بناهاي آن مي‌باشد كه از سبك تاريخي گوتيك تا سبك هاي بسيار مدرن و بي قاعده گرفته شده است.

جاذبه هاي گردشگري بارسلون اسپانيا

موزه پيكاسو بارسلون معروف‌ترين آثار هنري و تاريخي اين شهر مي باشد كه در آن تمامي آثار پيكاسو نقاش شاعر و موسيقيدان معروف اسپانيايي نگهداري مي شود. اين هنرمند مبدع سبك كوبيسم و از برجسته ترين انديشمندان قرن بيستم به شمار مي رود. شما مي‌توانيد هر روز از ساعت ۹ تا ۸ شب از اين موزه ديدار كنيد.


يكي ديگر از از جاذبه هاي گردشگري معروف بارسلون قصر و پارك گوگل مي باشد كه تمام جذابيت آن به دليل نوع معماري بسيار عجيب و خاص است. اين پارك توسط معمار اسپانيايي به نام آنتوني گائودي درست شده هر كدام از بخش هاي پارك نوع خاصي از رنگ و معماري استفاده شده است. اين پارك در سال ۱۹۸۴ ميلادي در ليست يونسكو ثبت شد.

براي آشنايي كامل با شهر بارسلون و جاذبه هاي گردشگري آن به لينك رو به رو مراجعه كنيد: بارسلون اسپانيا كجاست؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.