تبديل ارز تايلند

مجله گردشگري و سفر

تبديل ارز تايلند

۱۲۱ بازديد

در مطالب قبلي به طور مختصر درباره سفر به تايلند و شهرهاي مهم آن مانند بانكوك، پاتايا و پوكت صحبت كرديم. در اين مقاله قصد داريم كمي درباره هزينه هاي سفر به تايلند و واحد پول اين كشور صحبت كنيم اما بيشتر تمركز ما بر روي واحد پول تايلند مي باشد. لطفاً قبل از خريد تور تايلند و سفر به شهرهاي مختلف آن اين مطلب را مطالعه كنيد.

+ پول و ارز تايلند

ارز يا پول محلي تايلند

به طور كلي براي سفر به تايلند مي‌توانيد دلار يا بات تايلند به همراه داشته باشيد. البته در شهرهاي كوچكتر و كمتر توسعه يافته تايلند بهتر است ارز محلي به همراه داشته باشيد تا دچار مشكل نشويد. قبل از سفرتان بايد به صرافي ها مراجعه كنيد يا از طريق سايت هاي معتبر تغييرات نرخ ارز را بررسي كنيد.

بهتر است فرايند تبديل ارز براي سفر به تايلند را در كشور خود تايلند انجام دهيد. مي توانيد با مراجعه به فرودگاه يا صرافي هاي معتبر ارز مورد نظر را خريداري كنيد. البته خوب است كه قبل از سفر را مقداري پول به همراه داشته باشيد تا در صورت نياز بتوانيد از آن استفاده كنيد. آنچه مسلم است پيشنهاد مي كنيم قبل از سفر به كليه كشور خارجي به خصوص كردند پول خود را به دلار تبديل كنيد.

در كشور تايلند از اسكناس و سكه استفاده مي شود هر كدام از اسكناس ها و سكه ها رنگ هاي متفاوتي دارد و ارزش آنها مشخص است.

بسته به زمان و فصلي كه قرار هست به تايلند سفر كنيد، ميزان هزينه متفاوت است و معمولا در فصل اوج سفر به كشور تايلند كمي درصد هزينه‌ها بالا مي‌رود. بيشتر افزايش قيمت مربوط به تفريحات و خدمات توريستي تايلند مي شود. در حقيقت قيمت هتل و غذا در رستوران ها تغييرات چنداني ندارد. البته بايد ديد كه بعد از كرونا و شروع مجدد سفرها چه اتفاقي براي قيمت ها مي افتد. بهتر است قبل از سفر با سرچ كردن كليدواژه "شرايط دريافت ارز مسافرتي" كليه اطلاعات لازم درباره نحوه دريافت و ميزان ارز را بررسي كنيد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.